RSS

Al - Kisah Rakan

Thursday, March 31, 2011

Al - Kisah...Lukisan Jalanan 3D Terbaik

Lukisan jalanan ini dilukis oleh pelukis2 jalanan yang profesional dan mempunyai bakat yang luar biasa. bakat dorang terlalu istimewa...bukan bekerja dengan mana2 syarikat pun...kebanyakannya dorang bergerak secara solo...saksikan...

- lukisan ikan jerung. nampak real kot...hebatnya dorang



- yang ni siap lukis paip air lagi...steady lagi pelukis dia tu...bangga kot bley buat lukisan camni...huhu. korang  bley k?


- yang ni lak...cam lautan jer...penuh kot satu jalan...huhu. jatuh silap haribulan bley mati tu...haha.



- yang atas takpe lagi...yang ni korang jangan lalu dekat2...jatuh karang. x jumpa terus mayat korang...



- yang ni...agak2 korang dia duduk atas bangunan ke bawah bangunan...haha



- seronok yer dia main kayak...kene gigit dek buaya tu karang...padam muka...haha



- siap bley main ngan rama2 lagi...bapak besau...mati budak tu karang...kah2



- ah sudah...mati lah dia tu...bley ke nak lompat tu...



- besau nya air coke dia...minum setahun pun x abes tu...haha



- siapa minat spiderman...hehe



- orang elak kot...ingat lubang betol2...padahal kena tipu...haha



- ada apa kat bawah sane...hehe



- betul ke tipu ni. fizi pun konpius...haha


dan...banyak lagi...korang cari sendiri lah...huhu



HM : hebat kan dorang...korang bley lukis camni k?. kalau fizi...memang xdapat lah...nak lukis camne...tangan pun pakinson...haha
sambil2 bace tu...tlg lh klik2 iklan yg ad tu yer...dapat jgk fizi sikit income..mekasih yer...
- sila bagi komen anda kat blog komen kat bawah tu yer...

2 comments:

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

suka sangat lukisan mcm ni .. kan best malaysia ada .. hakhak ..

Hafizi@Online said...

tulah...bkn sng nk lukis tu...huhu. kne betol2 pro baru ley (^_^)

Post a Comment