RSS

Al - Kisah Rakan

Sunday, January 2, 2011

Al - Kisah...Betul Atau Salah

"Betul Atau Salah". fizi sendiri pun ngah konpius ni...kalau betul memang untung lah fizi...hehe. kalau salah...memang malu lah...haha. peristiwa ini bermula begini...cam seram lak...

baru2 ni kan kecoh satu Malaysia...kata ada sejenis cicak tu boley jual. dengar kata sampai beribu2. kan kaya kalau dapat sekor dua...haha. cicak apa dorang panggil...Gekko, Tokek erk...pape lah...banyak tul nama yer.

yang fizi duk konpius ni sebab baru2 ni fizi ada ternampak seekor cicak misteri kat umah fizi. nak kata cicak biasa x sama lak...

- cicak biasa camni kan...cam sedap pulak cicak ni...hehe

cicak yang fizi kata tu misteri ckit...nak kata kulit sama...x sama langsung...ekor...lagi lah x sama..agak2 korang...tu cicak ke hantu...haha. seram lak bunyi yer kan...ngee... kalau betul lah cicak yang di war2 kan tu...kaya lah fizi... :)

tapi...mana mungkin kan. xkan cicak tu duk kat umah fizi...fizi jumpa menatang tu kat celah atap...sebenar yer menatang tu ada dua ekor...tapi disebabkan sedikit masalah teknikal...sekor jer fizi sempat amik gambar...yang sekor lagitu dah lari lesap. dapat amik gambar pun yang kecik jer...huhu

tentu korang tertanya2 kan gambar dia camne...bulat ke...petak ke...segi tiga ke..so, fizi nak tanya pendapat korang sume lah. korang sume rasa "Betul Atau Salah" menatang ni cicak tokek...haha.

saksikan lah...

- mungkin x berapa jelas...tu jer yang fizi sempat amik...huhu

ada lagi beberapa keping gambar...beberapa shot yang x berapa menarik...haha. bese lah...gune enset murah2 jer...nak guna cam mahal2 xde duit.




- wah..tengok tu...menatang tu duk jalan bebas2 jer kat umah fizi...buat cam umah dia lak...haha

agak2 korang menatang tu cicak Gekko betul x. kalau betul kaya lah fizi lepas ni...xde dah nuffnang2 ni...haha. biar jelah dia duk kat umah fizi tu...kalu betul beso nanti bley jual kan



HM : urm...kan best kan kalu tu cicak Gekko betul...kaya lah fizi...hehe. ada sape nk order x?
sambil2 bace tu...tlg lh klik2 iklan yg ad tu yer...dapat jgk fizi sikit income...huhu. mekasih yer...
- sila bagi komen anda kat blog komen kat bawah tu yer... :-)

3 comments:

Wan Gerrard said...

nak gak satu, kaya den =P

alexa yussida said...

betol la tu hafiz.aritu balik sabah,alexa tgk abg ipar punyee..lbh kurang la ngn hafiz punye pic..depa besar n ade kaler tompok2 merah kan..keke..kaya la hafiz..kasi depa makan lipas n cengkerik..cpt besor:p

Hafizi@Online said...

pembetulan hafizi...bkn hafiz...hehe
alexa : yeke...klu btl untg lh fizi cmni...nk bela biar bsr lh

w.gerrard : haha...ko nk jgk k...ada sekor jelah...sekor lagi m'hilang

Post a Comment